יום שלישי, 24 במאי 2011

ביג סקס

 

לפתות בחורות במהירות ובקלות בכל מקום! הכרויותהדרך לאסוף בחורות בקלות מכל מקום -

שהמורה שלנו כי היא זקוקה לי היא תפסה אותי קצת מעל המרפק, הרים כך את החבלות הוחזקו במשך שבועות, וגרר אותו אל המסדרון מהמשרד, אף אחד, סרטים של סקס אונליין ואת הפה לחשוף לא, אפילו מורים, מאוחר יותר נודע לי שהיא של דיקן הפקולטה לשפות זרות, כךשלנו אישית לא אומר כנראה, פחדתי, פחדתי, לא הבנתי מה היא רוצה ממני, היא דחפה הייתי מחוץ למשרד, כך אני טס לכיוון הקיר, היא הלכה אחרי, תפס, חיבק את הקיר, אני עמדה בגבה אליה וניסה להפעיל, אבל חנות ‎סרטי סקס חלומיים סקס חולון זה סרטי סקס צפייה ישירה ינקה תסריט לסרט סקס אותי בחדות תפס אותי עם יד אחת פורנו ישראלי על סקס משחק מקדים בטנו והשני אל חזהו, והיא נשקה לא הפסקתי אחרידקות, היא הגיעה קים פוסיבול סקס אל עצמה, כי עומדת במסדרון כי הדלת אינה סגורה, לפני סקס צאט לדחוף אותי ואת כל הצוות שלי ואת המורים שראינו, היא תהיה רק תן לי ללכת, תמונות סקס לפלאפון אבל תפס גם את זרועו, הסתכלתי הדלת שלנו וראיתי הפתיע את פניהם של חברי לכיתה, אבל מה הם, אני עצמי הייתי בהלם, הסמקתי כל קפא אבל הטיולהיה ממש לא אכפת לי היא הביטה בהם ומשך אותי בחזרה, רק הפעם אל עיתון סקס עצמו, משרדו של הדיקן הכל עבר כמו לראותגורר הראשונה לעצמי, אני לא יודע כמה הם סקס דיסני חשבו, אבל אני באמת לא היה עצמי. הורוסקופ סקס הנה אנחנו עם אותה אפרת בוימולד סקס במשרד של הדיקן חדר ענק אחד נחמד, הייתי המום, היא שוב דוחפת סקס היפה והבי אותי,סקס על הבררק עכשיו על הספה על הספה פשוט ענק ושוב התברר כי הייתי עם הפנים כלפי מטה על הספה נפל, שמעתי היא סגרה את הדלת חושב מה יקרה עכשיו, אניסקס טנטריבהחלט יודע מה יקרה עכשיו, אבל עדיין לא מסיבות סקס יכול סקס ע לבוא על . אלי מאחור, היא מחזיקה סרתי סקס